Friday, October 10, 2008

Kisah Cinta Terindah

"Kahwini lah orang yang kite tidak boleh
hidup tanpanya tapi jangan kahwini orang
yang kite sayang padanya"

8 comments:

cekguaini said...

hmm..ade betulnye..:)

amirulismail said...

A tak boleh hidup tanpa B, B tak boleh hidup tanpa C. Macam mana ya?

Gadis Gombak said...

Kalau macam tu A kene betul-betul
tunjuk yang dia tak boleh hidup tanpa B.B pulak kene fikir adakah C lebih sayangkan dia berbanding A.

Yang penting,ikhlas.Baru semuanya
nampak ikhlas..

farisabdrazak said...

aduhai...mendalamnya mksd zarith..

rakanfarhan said...

Assalamualaikum Zarith a.k.a. Sophia??? Hehe. Lama tak dengar khabar. Camne sekarang??? Rajin eh awak menulis. Saya ni ever since terikat ngan komitmen kerja cam tak menentu je hidup (alasan tipikal sebenarnya). Hope you are doing fine. Nanti² kita YM lagi k???

Gadis Gombak said...

To Faris:-->Memang mendalam sebab kite tulis ikut hati bukan fikiran.

To Rakan Farhan-->
Wslm.Tak de la..bosan-bosan..
akhir october nie,nak final exam.
Tak berapa sihat sebab br baik pening pale.Biase la da jadi businessman memang la gitu.Tak pe,
nanti kalo kite on9.Bole la berym.

Anonymous said...

emm betul..betul..betul..pe yg dtulis tu..sama gak kalo sayangi seseorg yg menyayangi kite sepenuh hati..

mizmia said...

syg kena ada..
rs xboleh hidup tanpa org 2 pn ye jgk..