Tuesday, May 12, 2009

Tak Pandai Tak Apa Janji Rajin

"Tak pandai tak apa janji rajin"
Tu la kate KITA pada diri sendiri.
KITA tak pandai pun,lambat faham.
Tapi,tak apa.Selagi kita semua rajin,
selagi itu kebodohan kita akan lupus
secara halus.Usaha Beb!!Nanti,semua
orang akan sedar+teruja dengan
kerajinan korang.Trust me.KITA mmg
sudah pangkah siap-siap mereka yang
pemalas.

5 comments:

farisabdrazak said...

kalo mmg dah x pandai tambah lagi dgn x rajin, camner ek zarith... hehe... takpe... orang kata per... plan2 kayuh... : )

onnychubby said...

btul3.....tp aku xrajen la zarith
xtau cmne nak pupuk kerajinan...huhu

K.I.T.A said...

Faris-->Kalau orang macam tu.Tak boleh nak buat apa.Dia yang pilih jadi macam tu.Kita tak boleh nak kate pe-pe.Dia yang malas.

Onny-->Onny,pehal plak ko x rajin.Rajin je kite tengok.Terlebih jer.Malu-malu kucing la plak.hehehe

Azhar Ibrahim said...

Setuju dengan Faris tapi laki memang pemalas aaa sket, sebab tu ada istilah "pelan² kayuh".....

Secara relatifnya, perempuan memang rajin dari lelaki so Zarith=perempuan=rajin, takde apa perlu dibimbangkan.....

K.I.T.A said...

Azhar-->Thanks