Friday, April 30, 2010

DU-GO

Du-Go.Du-Go.Du-Go.Apakah itu?
rinDU eGO.Tu yang kita rasa sekarang.Tak semestinya,Du-Go nie
hanya untuk lelaki je kan.Sape-sape je boleh jadi asalkan ada
perasaan dugo sudah.

Du-Go nie di tujukan khas buat manusia pelik nie.Serious,dia sangat
pelik.Eh bukan dia yang pelik tapi kami sangat pelik.Kami akan
sentiasa diam sahaja walaupun kita rasa dia pun de perasaan du-go
jugak.Macam mana nak tau yang penyakit du-go nie menimpa pada
diri korang.Macam nie..

Bila dia tak de depan mata,rasa macam nak jumpe je.Tapi,bila de
depan mata.Tak kuasa nyah(Ayat abbey nie) nak tengok muka dia.
tu lah di namakan Du-Go.

Sekian,sahaja pelajaran pasal Du-Go untuk hari nie.Tata

4 comments:

nadia said...

hehe..suke entry ni.. ckap je kalau rindu.. :-)

K.I.T.A said...

kadang2 ego tu lebih dr segala-galanya

violet_abbey said...

ayat mak jugak yg glamer nyah..auw!

chenobee said...

Lawak ler DU GO ni.. tak pernak terfikir DU-GO..