Monday, March 9, 2009

Beri lah kata semangat pada K.I.T.A

Besok de 2 exam(11/3/09).RC2 dan Highway.
Banyak lagi tak cover.Tolong la bagi kata semangat
pada kita mengharungi hari esok dengan ketabahan.
Rasa macam nak nangis jer~Doakan kejayaan kita
besok.Trimas semua.

6 comments:

Babe said...

GOOD LUCK:)

Laskar Ch3nta said...

nah!!!

KATA-KATA SEMANGAT

hehe..

noniey alias said...

gud luck

Azhar Ibrahim said...

Hari ni saya kuar KL, balik umah, gi Carrefour, Jusco, Tesco, pastu kedai runcit kat umah pun tak jual "kata semangat". Penat dah mencari, so camne nak bagi??? Alamat kempunan la awak Zarith..... (^_^)

fahmie Kaiser said...

all de best.. ^^

K.I.T.A said...

Terima kasih semua di atas sokongan korang.Terharunya.Time kasih banyak-banyak.