Thursday, March 12, 2009

JAWATAN KOSONG : BIBIK

Syarat-Syarat:

1. Perempuan
2. Tahu membaca dan menulis
3. Umur 18-25 tahun
4. Rajin

Scope kerja:

1. Ganti kite gi kelas kalau kite malas
2. Belikan makanan untuk kite (3X sehari)
3. Taip kan assignment kita
4. Gi meeting club
5. Susun kan jadual kita
6. Teman kita gi tengok wayang/shopping

Gaji:

1. Penginapan di sediakan (Setinggan dengan kita di hostel)
2. Bole guna air/api sesuka hati
3. Gaji di bayar ikut bulan
4. Bertuah sebab tak yah nak buat keje mop lantai,
basuh pinggan
5. Gembira sebab tuan dia(KITA) baik hati

KEMASUKAN SEGERA!!!

p/s: Besok present fyp.Chuak!!Doakan kite berjaya

8 comments:

RADDIAHTUL NUR said...

poyo jek.. zarith pemls...

K.I.T.A said...

saje je nak tolong orang susah dapat keje.hehehehe

Anonymous said...

huh?? semua kriteria tu macam ada pada seseorang~~ tapi lupa nama dia...syah?? aisah?? ape ntah...lupe..
theehee~~

Azhar Ibrahim said...

Aiseh, laki tak layak memohon kan???

Azhar Ibrahim said...

Oh ye, selamat maju jaya! Go FYP!

K.I.T.A said...

Anonymous-->Nanti,suh syah@aisah ambik borang yer.

Azhar Ibrahim-->Bole je tapi penginapan tak di sediakan.Tq Azhar

farisabdrazak said...

aha..nih penyakit malas tahap gaban dah nih..hehe...

K.I.T.A said...

Faris-->kita terlampau bz sampai tak ada masa nak rest.Tu yang tetibe terfikir pasal bibik nie.