Sunday, December 26, 2010

Soklan-Jawapan

S: Apa kenangan yang tak boleh korang lupe sepanjang tahun 2010?
J: Bertukar status dari seorang pelajar ke pekerja.Rasa macam nak
menangis jer time tu.Tuhan je tau.Betapa kita bersyukur yang amat.

S: Siapa sumber insipirasi korang untuk tahun 2010?
J: My Lovely Sister (Siti Norazura Salikin).Orang ini yang banyak
memberi semangat untuk kite terus belajar bersungguh-sungguh
walaupun kita pernah jatuh satu tika dulu.Dia sumber insipirasi
kita untuk tahun nie.
She is my power rangers and idol.

S: Apakah kesilapan pada tahun 2010 yang korang cuba elak untuk tahun 2011?
J: Terlampau kuat bekerja sampai tak ada masa untuk diri sendiri.I want to stop it.

S: Apa harapan korang untuk tahun 2011 nie?
J: Seimbangkan antara kerja,family,iman,relationship,seni dan kesihatan.

Soklan-Jawapan nie di tujukan khas buat semua yang nak buat terutama:

1) Mas putri
2) Kak Yana
3) Abbey
3a)Fara
3b)Fida
4) Amirul
4a)Puan Baini
4b)Puan Lieyn
5) Cikgu Iqbal
5a)Fazida
5b)Zulfahmie
6) Eliz
7) Nadia
7b)Fizamir
8) Erin
8b)Farhana azrb
9) Kak atul
9b)Ewa
10)Weipin

8 comments:

mendatak hijau said...

aku???

MaS PuTRi said...

me? tujukan utk apa ni? tak paham..

K.I.T.A said...

mendatak hijau-->tu awak sekali
mas putri-->awak tiru je soklan saya.
pastu awak bagi la jawapan sendiri.
ala-ala tag

RADDIAHTUL NUR said...

S: Apa kenangan yang tak boleh korang lupe sepanjang tahun 2010?
ME: Kenangan yg xdpt dilupakan ialah bergelar seorang ibu..mendapat seorang cahaya mata...

S: Siapa sumber insipirasi korang untuk tahun 2010?
ME: En suami yg byk memberi semangat n dorongan yg rase xd org lain leg beri melainkan en suami tercinta.. I Love my hubby so much

S: Apakah kesilapan pada tahun 2010 yang korang cuba elak untuk tahun 2011?
ME: Dah wat my mom byk kecik hati.. pasnie xnak dah wat dier kecik ati or terase lg.. I Love U mom...

S: Apa harapan korang untuk tahun 2011 nie?
ME: Ingin menjadi seorang isteri solehah, ibu mithali dan anak yg baik.. INSYAALLAH.. Mudah2an semuanya berjln ngn lancar...

AMIN....

MaS PuTRi said...

read this!!!

Saman ZARITH dijawab

K.I.T.A said...

Kak atul-->moga tahun 2011 lebih baik dari tahun sebelumnya.insyaALLAH.kalo kak atul nak share comment tadi,kak atul bole copy comment kak atul letak dkt blog kak atul.

eqbalzack said...

alamak! kena tag...insyaAllah, kalau ada kelapangan abg eq jawab tag ni ok...

Peng On Screen said...

read mine. replied you. hehe. happy birthday girl! may your day become brighter and more ahead! xx

http://pengpunyablog.blogspot.com/2010/12/soklan-jawapan.html