Tuesday, November 4, 2008

Muka Same

Pernah tak korang alami berjumpa
dengan orang yang mukanya same
dengan orang yang da lama korang
tak jumpa.

Tadi,kite tengah berjalan-jalan
sambil memegang air sirap di tangan.
Ini yang kite rasa:

1.Mata berubah menjadi mata ikan
2.Jantung kite selaju air terjun ulu yam
3.Tangan kite sesejuk air batu campur
4.Lidah kite semasin ikan masin
5.Senyuman semanis durian

Tu je yang mampu di ucapkan.
Terima Kasih Tuhan Kerana Menemukan Orang
Yang Muka Sama Itu.
Terubat sikit rindu padanya.

p/s:Pastikan orang yang korang jumpa itu
sempurna anggota tubuh terutama kakinya.

4 comments:

miszsensei said...

bila dh rindu sgt muka tak sama pun nmpak sama.. opsss... hehe...

p/s: penah jumpe/selisih ngan org pakai baju kurung sama corak...sebijikk lak tu..mcm kembar tak seiras jekk..hehe

onnychubby said...

aku tau sape tu...hihihi

K.I.T.A said...

To miszsensei-->Betul.semua nmpak sama.

To Obbychubby-->Bukan orang itu.

rakanfarhan said...

Orang la cakap, bukan saya cakap, saya muka sama ngan Afdlin.....

Masa muda sket dulu cam Fred Durst of Limp Bizkit tu.....

Family pun cakap.....

~hahahaha, takde kena mengena pun kan?~