Wednesday, December 17, 2008

Post ini untuk orang ini -->

Post ini untuk orang ini -->

1. Orang yang kejut kite pukul 12am (18/12/08)
2. Orang yang selalu dengar cite-cite kite
3. Orang yang kite sayang
4. Orang yang ubah kite jadi baik+rajin belajar
5. Orang yang layan semua perangai kite
6. Orang yang selalu buat kite rasa macam nak cubit
kalau dia nakal
7. Orang yang menaikkan semangat kite
8. Orang yang selalu dengar kite menangis
9. Orang yang selalu pinjam kan bahu dia dekat kite
10.Orang yang selalu buat kite pening dengan perangai dia yang
kadang-kadang susah nak baca.

Sape-sape yang rasa dia la orang itu.
Ruangan di bawah untuk anda.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ (Isikan nama penuh anda)

6 comments:

Anonymous said...

em...sape ek..x pandai la teka..huhu..

K.I.T.A said...

Tunggu orang tu isi sendiri.

Sape-sape yang rasa dia layak.
bole isi jugak..

rakanfarhan said...

Susah kalau nak terima 'taraf kelayakan' dari Zarith ni..... (^_^) Tapi orang yang layak tu mesti malu nak letak nama dia kan???

eizyal said...

ahaa, adakah orang itu namanye bermula dengan Z n end wit I?..

>_<

K.I.T.A said...

Rakan farhan-->Tak de la.Entah la
dia malu ke pe.

Eiyzal-->Hahahaha.Semestinya bukan.

eizyal said...

ouh, bukan ker.. salah orang lah ni yer.. sorriee.. >_<