Monday, January 12, 2009

Blogging Buang Masa

Kite dengan sepanduk-sepanduk merah
membantah untuk sesiapa yang cakap
blogging buang masa
Mcm kite kalo tension/stress memang akan
menulis di blog nie
Uhh..kurang sikit perasaan stress nie

Kite buat blog nie untuk masa depan kite
Nanti,bile da tua kakak tua
Bole la kite serah blog nie
pada anak cucu kite
"Korang sambung la,nek da tak larat"
"Nie je harta paling awesome nek bole bagi
pada korang semua"

Hahahaha..Kite tengah tension sebab banyak
keje dan telah hilangkan buku library berharga
RM450.Nasib baik kakak kite yang baik hati nak
pinjam kan dulu duit dia.Time kasih kak.

p/s: Papai.Nak buat highway report.

6 comments:

Ladynoe™ said...

alalalaal comelnye page pink. zarith, aku kawen, kalo ko tak datang, aku hack blog kau! wahahahah! nanti takde kenangan ko masa tua dah!

baik ko dtg.

deknoe kawen weh!mana leh tak dtg!

K.I.T.A said...

Baik Tuanku
Mana bole tak datang
heroine Kuala Kubu tu
Hahahahaha
InsyaALLAH

p/s:Pink di Hatiku

abdul hadi said...

anda di tag, sila jawab jika tak mahu kena panau!

onnychubby said...

siannye ko zaret, aku nak tlg tp aku pun pokai...huhu

Azhar Ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
Azhar Ibrahim said...

Salam Zarith, nanti bila² awak free, assist me with my new blog. I want it to be PINK too!!! ~duh~ Hahaha!!! I mean, "I want it to be like yours too, except for the PINK,"

Lama tak menulis, guess that you are busy then eh?