Monday, January 26, 2009

Surat untuk band indie di Malaysia

Sekarang,muzik indie dari Malaysia
mula mendapat perhatian peminat-peminat
muzik di sini.Banyak band-band baru muncul
memeriahkan persada muzik Malaysia.

Lagu dan imej yang mereka tampil
telah memikat masyarakat Malaysia mengalihkan
selera mereka dari menjadi peminat tegar
band-band dari seberang ke peminat sejati
muzik Malaysia.

Ini dapat,kite perhatikan bile majoriti
stesen radio kini sudah mula memutarkan
lagu-lagu dari Malaysia dari lagu seberang.

Ini yang kite mahu..Bangga dengan muzik yang kite ada.
Kepada band-band indie yang lain.Keluar lah..Tonjolkan
yang anda juga mampu mengegarkan industri muzik kite.

Ubah lah pendirian korang.Bukannya bila korang join
mainstream,korang akan lupa pada pendirian muzik
korang.Buat la semua ini untuk negara tercinta.

Malaysia Boleh!
Korang Boleh!

7 comments:

fahmie Kaiser said...

muzik indie rulez! kejayaan 2x berturut2 dlm AJL menunjukkan kualiti muzik indie.. Estranged & MUH..

nak betulkan sket zarith, kene tambah 'i' kt inde tu.. ^^

Ladynoe™ said...

peh gilak ah. zarith dah indie skang.

Azhar Ibrahim said...

(^^,) Zarith rules!

K.I.T.A said...

fahmie->thanks for your correction.
tak pasan.

Noe-->saje-saje jer

azhar-->hehehehe

ms azila said...

zarith, kak ngah suke tgk meet uncle hussien tu... suke tgk die nyanyi..cm lawak2 je...hahahha

farisabdrazak said...

wah...minat music2 indie ek zarith?

K.I.T.A said...

ms azila-->tu la.best sangat.
band indie yang kt paling suke.
Estrella

Faris-->Biase-biase jer