Friday, August 28, 2009

Pengajaran I

Tak semestinya orang yang ada bad attitude tak ada langsung perkara baik dalam hati dia. Tapi,orang yang suke pecah belahkan manusia memang tak berpeluang nak jadi baik. Sebab, hati dia dah hitam.Nak cuci pakai klorok pun tak lepas beb.

p/s:Renung-Renungkan.Selamat Beramal.

3 comments:

honey said...

i agree with u dear..jgn ingat orang yang kat luar nampak elok, cun giler nak mati dalam hati dia sama macam luaran.Kadang-kadang hati dia lebih hitam dari orang yang tak nampak cantik sangat dan biasa-biasa je...

Azhar Ibrahim said...

Ala, takleh cakap camtu gak. Allah SWT tu Maha Mengasihani. Everyone deserves a second chance. Tapi ada jugak bangsa camni, hati hitam lagi hitam dari tar jalanraya yang melekit² tu. Jangan kata Clorox, pakai yang kat Smart Shop, apa ke bendanya tu pun tak tentu nak bersih.

K.I.T.A said...

Honey--> 100% setuju.Nie based on experience kita jgk.

Azhar--> Kita hanya mampu berdoa mereka akan berubah.