Tuesday, August 25, 2009

Tag by Azhar

1. Apa perasan sekarang? ---> Time to sleep

2. Saya nak makan.... ---> Nasi bersama 4 lauk di beli tadi (Lada solok,pajeri nenas,daging,sotong pedas)

3. Saya tak suka.... ---> Hipokrit,Pemalas,Kedekut

4. Impian saya? ---> Berjaya dunia akhirat

5. Haiwan yang saya tidak suka? ---> Nyamuk

6. Saya harapkan..... ---> Dapat keje

7. Jika boleh diputarkan masa..... ---> Nak jawab elok-elok SPM

8. Saya pada 10 tahun akan datang? ---> Ada bisnes sendiri.

9. HP saya adalah..... ---> Nokia

10. Saya pernah bercinta sebanyak..... --->Tak pernah

11. Saya suka pada..... ---> Benda yang rilex

12. Kawan² saya..... ---> Baik dan sangat ramai

13. Pernah dikhianati? ---> Pernah tapi kita tak kisah pun

14. Apa yang hendak dilakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? ---> Percaya yang ALLAH S.W.T akan membalas semuanya.

p/s:Sape-sape yang nak jawab tag nie.silakan.

No comments: