Saturday, February 14, 2009

Bile Hattan nak buat Konsert Solo


Semua peminat Hattan,jom la pakat suh Hattan buat
konsert solo dia.Selalu nama seperti M Nasir,Jamal,
Ramli Sarip di beri peluang mengadakan konsert solo
mereka.Hattan yang mempunyai vokal yang baik dan
lagu yang penuh dengan memori zaman silam buat
kita rasa excited sangat nak pergi tengok dia
nyanyi live.Rock kapak habis.

Lagu-lagu dia yang 5 star:
1.Tiara
2.Rendang Tak berbuah
3.Dari kekasih kepada kekasih

3 comments:

Laskar Ch3nta said...

bajet bleh maen suruh2 je hattan tue nyanyi.. hehe..

K.I.T.A said...

Mana tau,Hattan terbuka blog kita.
Pastu,terase nak buat konsert ker.

Azhar Ibrahim said...

Hattan dah skeptikal dah ngan showbiz kat Malaysia, kan dulu dia pernah merajuk ngan organizer Malaysia sebab asyik pulun bawak masuk artis seberang je.....

Tu la pasal kot.....

Tapi Hattan antara terbaik gak la.....(berpandukan kepada lagu² yang selalu dinyanyikan saya di karaoke)