Friday, February 6, 2009

KITA sayang Kamu

Post ini di tujukan pada kamu,kawan-kawan kita
Terima kasih sebab berkawan dengan kita
Tiada ucapan yang lebih mampu kita ukirkan
selain ucapan terima kasih yang tidak henti-henti

Terima kasih ini di mulakan dengan rasa rendah diri
kerana korang semua tahan dengan perangai kita yang
sangat pelik.Hanya kawan kita sebenar yang tau
betape pelik perangai kite.Terima kasih kerana
tak henti-henti menolong kite ketika susah.Hanya
ALLAH SWT yang mampu membalas jasa korang
dengan makbul kan doa kite supaya persahabatan
kita tiada penghujungnya.Kadang-kadang,kite tak
mampu nak buat baik macam yang korang dah buat.
Seorang yang sentiasa membuat lawak bodoh.Terima
kasih sebab korang gelak jer bile dengar lawak kite.
Terima kasih sebab sentiasa memberi support
dekat kita.Seorang yang nampak kuat jer tapi
selalu lemah bile ada masalah.Terima kasih
sebab sudi pinjamkan telinga korang dengar
semua problem kite.Dengar semua..tangisan,
marah-marah,semuanya.Memberi semangat untuk
kite terus bangkit seperti selalu.Cakap tanpa
henti,ketawa sepanjang masa.Hanya ALLAH SWT
yang tahu betape kite menghargai apa yang
telah korang buat untuk kite selame nie.

Selamat menyambut hari kasih sayang pada
semua kawan kite yang sentiasa sayang K.I.T.A.
Bak kate kawan kite masa dok tengah makan-makan.
"Tu bukti ramai yang sayang ko,zarith"Memang pun..
Ramai yang sayang K.I.T.A,Kite harap kite mampu
sayang korang macam korang sayang kite.Rasanya,
nie lah post kite yang paling touching dan
bermakna dalam hidup kita.

17 comments:

Azhar Ibrahim said...

Ya saya sayang Zarith walaupun tak rapat! Boleh tak camtu? (^_^) Mungkin satu hari nanti kita leh jadi kawan rapat kan Zarith?

K.I.T.A said...

Hahahaha.Bole jer.Mungkin,kite masing-masing bz.Biar ramai kawan
jangan ramai musuh.

Anonymous said...

tuk zarith sorang ajerr.
akk syg zarith gak.. hehehe..

Laskar Ch3nta said...

err.. zarith?! hehe.. pe cite syg2 nie?! aku sayang ikfa.. hahahahaha..

onnychubby said...

tq zarith...aku pun sayang kawan2 aku yg tahan dengan perangai aku yg pelik ni....tq...(^_^)

onnychubby said...

sory zarith klu terkasar bahasa, tertinggi suara, tercakap ape2 smpai tersentap...harap dimaafkan. manusia x lepas dari melakukan kesilapan....

Zarith said...

anonymous-->hehehe.tq

laskar chenta-->ye la yoi.1 dunia da tau.ko syg ikfa.

onny-->onny,ko selalu buat ayat sedih.semua org x perfect.

Ladynoe™ said...

aku ko sayang tak?
watak pembuli sekolah yang berwajah bengis tetapi baik hati ni.

sayang?

(wey, get ready for the bachelorette party wey!)

K.I.T.A said...

Sayang la noe..
Ala ko luar je nmpak mcm tu,
Tapi,dalam baik hati.

Noe ko nak buat bile..
Nak pergi..Tapi,1st April baru
bis Final.Damm~

Azhar Ibrahim said...

"Noe ko nak buat bile..
Nak pergi..Tapi,1st April baru
bis Final.Damm~"

April Fool?

K.I.T.A said...

Serious,jem final masa april fool.
Tak sempat nak pekena orang.

ms azila said...

kite pun sayang kamu....

farisabdrazak said...

yeay...mari kiter ramai2 sayang zarith...hehe

honey said...

ye zrith..aku pun sayang ko.syg ko punye clumsyness,,hihi

K.I.T.A said...

Ms azila-->sayang jugak kamu

Faris-->Tak sangka ramai yang saya Kita.Thanks

Honey-->Tq.tu namanyer seni.hehehe

farha said...

em...sayang ni subjektif...syg sbg kawan..syg sbb org 2 dah byk dgr problem kt..syg sbb dia sentiasa tolong kt...syg sbb dia satu2nye kwn yg memahami..huhu...by the way... saye syg zarith..Allah je yg dpt balas sume...

K.I.T.A said...

Farha-->Terima kasih Fara.
Ko pun faham kita yang pelik nie.